De multe ori se intampla sa ai nevoie de informatii de la furnizorul tau de servicii de telefonie mobila, dar ai surprize atunci cand nu stii cum sa ajungi sa vorbesti direct cu un operator relatii cu clientii. Pentru unii dintre noi este frustrant sa dai din meniu in meniu si sa nu ajungi unde trebuie, iar mesajele automate uneori sunt prea lungi si plictisitoare.
Cele mai sigure si simple informatii le putem obtine directr de la un operatort Call-Center al furnizorului de telefonie mobila. Ca sa ajungi sa poti comunica cu unul dintre aceiastia trebuie sa urmezi cativa pasi simpli.
Orange Romania ofera mai multe modalitati de contact insa pe pagina web nu ne prezinta nici o modalitate de a interactiona direct cu un operator.


Variante de contact:

1.Direct din Contul meu (My Orange) insa aici se pot lasa doar sesizari scrise;

2.Chat! Aici suntem conditionati sa intram pe www.orange.ro si chiar si asa trebuie sa asteptam sa ne aparaa in mod automat fereastra cu CHAT! Dupa ce apare aceasta fereastra iti scrii numele si poti incepe discutia!

3.Formular contact unde poti trimite sesizari sau orice alte raspunsuri www.orange.ro/eContact

4.Mail direct catre adresa sesizari@orange.ro pentru sesizari sau serviciul.clienti@orange.ro pentru orice fel de problema sau chiar sesizare si pentru orice fel de problema cu service-ul putei trimite la service@orange.com

5.Prin apel la 300 de pe orice numar de Orange.

Aici e foarte simplu daca urmati pasii de mai jos

Apeleaza numarul 300 de pe numarul tau tau Orange si formeaza imediat dupa ce raspunde robotul 5-3-1-0

Apel: 300 apoi 5-3-1-0

Acces la operator, atât pentru abonaţi cât şi pentru utilizatori PrePay, zilnic între orele 08:00 – 21:00 (apel gratuit din reţeaua Orange) şi la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 zile. Începand cu al 3-lea apel din acest inteval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.55 euro credit/apel.
Programul de lucru este:
⇒ zilnic între 07:00 – 24:00, pentru informaţii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV
⇒ zilnic între 08:00-21:00, pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange

Alte situații:

Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut

401 – Serviciul Suport Clienţi

Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Tarif naţional 0.15 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

Lasa un comentariu

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.