Orange a inregistrat cresteri de 7,4% in ultimul trimestru din 2015

Orange logoRezultatele Orange din ultimul trimestru al 2015 evidentiaza o crestere cu 7,4 % a veniturilor comparativ cu anul trecut

Conform unui comunicat de presa primit pe email de la PR-ul Orange aflam rezultatele financiare aferente anului 2015. Compania tine sa inceapa comunicatul informandu-ne ca anul trecut, veniturile Orange Romania au ajuns la 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro in ultimul trimestru. Astfel veniturile totale au inregistrat o crestere cu 7,4% fata de acelasi trimestru al lui 2014.

Bine de stiut este faptul ca la finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienti, numarul abonaților fiind in crestere cu 4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Serviciul Orange TV a inregistrat peste 275.000 de abonati, cu o crestere de 75,4% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

În 2015 Orange a continuat să inoveze și să aducă noi servicii și produse pe piață, precum Wi-Fi on board, conceptul Orange smart shop, stick-ul Orange TV, platforma M2M Control pentru corporații, în ultimul trimestru, serviciul apel 4G și, în teste cu utilizatorii, apelul Wi-Fi și soluția Orange Smart Home. Serviciul apel 4G, lansat în 14 septembrie 2015, a fost bine primit de către clienții Orange, numărul de apeluri zilnice fiind în creștere constantă față de finalul lunii septembrie, la final de an, unul din trei clienți cu terminale compatibile folosind noul serviciu zilnic.

Consum de date 4G de șase ori mai mare comparativ cu anul trecut;
275.000 clienți Orange TV la finalul lui 2015;
75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri;
În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G comparativ cu 2014.
Orange bonus

Consumul de date mobile 4G si-a continuat trendul ascendent, fiind de sase ori mai mare în anul 2015 fata de 2014, aceasta evolutie fiind sustinută si de dublarea numarului de terminale 4G din retea pe o bază comparabila. La sfarsitul anului, Orange continua sa ofere cea mai extinsa acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populatia urbana si 72% din totalul populatiei. In 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din Romania, atat in interiorul, cat si în exteriorul cladirilor, iar un studiu realizat cu ajutorul agentiei Millward Brown in intervalul iunie-septembrie a aratat ca 97% din utilizatori sunt multumiti de reteaua 4G Orange.

Aproape 75% din telefoanele vandute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, inregistrand astfel un varf al numarului de dispozitive de acest fel vandute, cu 50% mai multe decat în aceeasi perioada a anului trecut si cu 70% mai multe telefoane 4G decat la inceputul anului. In 2015, au fost vandute de 4 ori mai multe tablete 4G fata de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vanzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.

senzor-usa-fereastra-foto-4

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.