Stim cu totii ca in momentul in care nu iti platesti un abonament de telefonie mobila, internet sau TV vei primi notificari acasa cu sume de plata si amenintari cu exectuare si trimiterea in judecata.

Daca sunteti in aceasta situatie va prezin o metoda da a scapa de aceste harturi din partea firmelor de recuperare, insa trebuie sa indepliniti catva simple formalitati. In cazul in care nu te descurci singur si ai nevoie de ajutor ne poti contacta la adresa de mail viorel@iasivezi.com

In primul rand trebuie sa stii ca aceste taxe de rezilieri, daune contract, daune reziliere sunt abuzive conform legii nr.193/2000 „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”

Ce trebuie sa faci?

1. Adreseaza-te operatorului si cerei in scris rezilierea contractului. Solicita raspuns scris pe email sau prin posta. DESCARCA AICI model de cerere. Adresa la care poti trimite solicitarea este plati@telekom.ro (pentru abonamente reziliate deja de Telekom)

rezilieri@telekom.ro

prin Fax – 0214403390

prin Posta – Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti

2. Asteapta raspuns de la Telekom si in momentul in care il primesti (dureaza 15 zile lucratoare) poti folosi raspunsul impotriva lor.

3. In caz ca nu raspunde poti folosi dovada email-ului in procesul de transmitere a reclamatiei la ANPC. Copiaza email-ul trimis si mentioneaza data trimiterii acestuia.

4. Intra pe site-ul oficial ANPC aici (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) si ataseaza sesiarea/reclamatia.

Apasa butonul DA apoi apasa butonul ACCESEAZA FORMULARUL DE DEPUNERE ONLINE ca in imaginea de mai jos.

Cererea trimisa catre ANPC are termen de rezolvare 30 zile cu posibilitate de prelungire 15 zile, deci nu te panica daca nu primesti raspuns rapid.

Va urez mult succes!

Lasa un comentariu

7 Responses

  1. stefan Cindea

    Am trimis cererea de reziliere si am primit acest raspuns :Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom.ro/reziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania este ok ce trebuie sa fac.

    Reply
    • Sorin

      Ce ati rezolvat in aceasta privinta pt. ca cu aceleasi probleme ma confrunt si eu din pacate. Multumesc.

      Reply
  2. Nelu

    Acelasi raspuns l-am primit si eu…o sa ma duc la anpc sa ma interesez ce trebuie facut.

    Reply
  3. Tendrea Alexandru

    Hartiea dela factura o platim cu 2 lei/luna ,telecomul pe 2 file face reclame.
    De ce nu faceti factura pe o jumatate de fila si sa platim 5 bani.
    Ati trimis in scris notificare ca doriti sa mariti pretu cu 0 ,42eur si spuneti ca marirea este de dor 2 lei .
    Sa va ieie dracu de nemti si cu IOHANIS

    Reply
  4. Birlean Ioan

    Va rog sa imi reziliati contractul finca nu mai sunt abonatul dumneavoastra am trecut la alta firma si sa veniti sa luati decodoarele va multumesc.Birlean

    Reply
  5. stefan

    Buna ziua, dlor Telekom. Am transmis cererea de dessfiintare a postului telefonic fix, al soacrei mele, pentru ca a plecat pe lumea cealalta. Conform indicatiilor, am depus la rezilieri@telekom.ro, cererea si certificatul dee decs , primesc raspuns sa merg pe link rezilieri-online. Actul de identitate al soacra-mii este la starea civila cu tot cu CNP- pentru radiere din randul pamantenilor cu incepere din 02 septembrie 2020

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.