Există câteva sfaturi cu privire la ferestrele de oportunitate, dar se pare că Essential, facut de Andy Rubin. tatal Android, ar fi putut să-i arunce pe toți pe fereastră. Și acum ei ar putea să separe ceea ce a semănat. Târziu și imperfect, telefonul Essential PH-1 a vândut doar aproximativ in 5.000 de unități, plasându-l sub majoritatea producătorilor de echipamente originale și câștigând un loc în nișă, pe piața foarte mică de smartphone-uri.

În cazul în care telefonul, în sine, este de a fi judecat pe cont propriu, Essential este aproape de dispozitivul perfect pentru fani Android, cu excepția unui mic detaliu. Oferă o experiență Android fără “umflaturi” în plus, față de hardware-ul premium încapsulat într-un design memorabil (care poate uita nota ?).

Unul dintre “murdăriile” pe care le are pe spate, este camera minunată care pare a fi concepută în mod intenționat pentru a încuraja achiziționarea unui add-on pentru camera de la Essential. Din păcate, compania Essential, a făcut câteva greșeli grave de-a lungul drumului. Ne mai deranjați dramatizarea finanțării chiar înainte ca telefonul să fie anunțat oficial.

Essential, care a promis că va expedia la începutul lunii iulie, a început să expedieze telefonul la sfârșitul lunii august. Apoi a existat greșeala teribilă de confidențialitate pe care numai un neofit ar fi făcut-o. Exclusivitatea esențială a PH-1 pentru Sprint nu a ajutat nici ea.

Asta a însemnat că majoritatea consumatorilor vor trebui să suporte greutatea totală a etichetei de preț de 699 dolari dacă o cumpără din altă parte.

S-ar putea să nu fie o situație ideală pentru producătorii de echipamente originale și pentru anumite grupuri de avocați, dar nu există nici o îndoială că operatorii de transport încă mai au o influență asupra vânzărilor de smartphone-uri, ceea ce explică de ce producătorii OEM mai mici, în special cei care operează din China sau SUA, trebuie să treacă prin ruta deblocată.

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.