Fossil, una dintre cele mai îndrăgite mărci de ceasuri din România a ales să renunțe la diviza de smartwatch-uri după ce a întregistrat rezultate modeste în ultimii ani. Fossil se bucură în continuare de popularitate în segmentul de ceasuri clasice datorită design-ului atrăgător, dar și din perspectiva prețurilor.
Pentru cei care nu știu, Fossil un grup american care are în portofoliu branduri ca Relic, Michele Watch, Skagen, Misfit, WSI sau Zodiac Watches. Printre altele, cei de la Fossil produc private labels pentru mult mai cunoscutele branduri BMW, Puma, Emporio Armani, Michael Kors, DKNY, Diesel, Kate Spade New York, Tory Burch, Chaps, sau Armani Exchange.
Deși a fost printre primele branduri care au explorat segmentul de ceasuri smart, aceștia nu au reușit să țină pasul cu piața, deși design-ul ceasurilor era în continuare foarte atrăgătoare ca design. Se pare că cea mai mare provocare a brandului Fossil pe segmentul de smartwatch-uri a fost legată de autonomia bateriei care se încadra la o durată de doar 24 de ore. Foarte puțin având în vedere că sunt smartwatch-uri care țin și 14 zile.
Fossil se va concentra în continuare pe ceasurile clasice, accesorii și bijuterii, oferind în continuare suport pentru modelele de Smartwatch-uri deja existente în piață.
Sunt un mare fan al brandului Fossil si sunt dezamagit sa aflu ca au renuntat la divizia de smartwatch-uri. Cu toate acestea, nu pot sa nu apreciez faptul ca se concentreaza in continuare pe producerea de ceasuri clasice, accesorii si bijuterii, avand o popularitate incontestabila in acest segment. Admir design-ul atragator al ceasurilor Fossil si calitatea lor exceptionala, fiind un adevarat simbol al stilului si rafinamentului. Desi au fost printre primele branduri care au incercat segmentul de smartwatch-uri, este pacat ca nu au reusit sa tina pasul cu piata, dar sper ca in viitor sa revina si mai puternici. Pana atunci, voi continua sa cumpar cu incredere ceasurile lor clasice, care sunt adevarate opere de arta.