Într-un moment, mai puțin de o săptămână, shooter-ul de luptă pentru terțe persoane, Fortnite, a urcat în topul clasamentelor din App Store în peste 40 de țări. Acest lucru nu înseamnă niciun avantaj, având în vedere că jocul este invitat doar în acest moment. Mai mult, a reușit să câștige peste 1,5 milioane de dolari în întreaga lume în primele patru zile. În primele 72 de ore, jocul a câștigat 1 milion de dolari. Acest lucru este, desigur, numai pe iOS, deoarece Fortnite nu va fi lansat încă pe Android.

Datele privind veniturile lansate de Fortnite provin de la firma de analiză Sensor Tower. În comparație cu titlurile concurente din spațiul de luptă, Fortnite a câștigat mai mult decât Knife Out și normele de supraviețuire NetEase cu un factor de peste 25 în primele patru zile, comparativ cu aceeași perioadă după ce ambele titluri au început să câștige bani. În plus, pare să fie o lovitură deasupra greutății sale în comparație cu alte hituri gigant de jocuri mobile din ultimii ani.

“Venitul Fortnite este de asemenea impresionant atunci cand este pus in perspectiva impotriva celor mai mari lansari de jocuri mobile din ultimii doi ani, bazandu-se exclusiv pe IAP cosmetic, a reusit sa obtina o treime mai mult decat Pokémon GO (4.9 milioane dolari), cat si Clash Royale (4,6 milioane de dolari) realizate în primele patru zile de disponibilitate pe iOS “, scrie Head of Insights Mobile Randy Nelson de la SensorTower.

Va fi interesant să vedem dacă dezvoltatorul Epic Games este capabil să susțină veniturile Fortnite în fața eliberării surprinzătoare a PUBG Mobile în afara Chinei. Și în timp ce shooter-ul dezvoltat de Tencent nu are micro-tranzacții în acest moment, permițându-le să vadă o schimbare în avere, ce se întâmplă cu natura nestingherită a spațiului de jocuri mobile.

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.