Doar la cateva zile dupa ce unii dezvoltatori iOS au declarat că au primit informații despre cheltuielile publicitare ale altora. Apple a recunoscut miercuri greseala și a declarat că a fost o eroare de procesare care a provocat problema. Într-o notă trimisă prin e-mail dezvoltatorilor, compania din Cupertino a arătat că toate rapoartele viitoare de performanță vor cere dezvoltatorilor să semneze în conturile lor pentru a evita repetarea problemei recente.
Potrivit utilizatorului Twitter, Steve Troughton-Smith, care a fost printre dezvoltatorii afectați, serviciul de anunțuri de bază Ads of Apple a trimis e-mailuri dezvoltatorilor cu detalii despre cheltuielile publicitare ale altor dezvoltatori. Acest defect a dat acces dezvoltatorilor pentru a vedea statisticile concurenților lor și a scos detalii cum ar fi instalările, costul mediu pe instalare (CPI) și cheltuielile publicitare legate de cheltuielile de publicitate ale acestora în App Store-ul Apple. Incidentul a împins în cele din urmă Apple spre trimiterea unui e-mail care confirmă “eroarea de procesare”.
“Din cauza unei erori de procesare, e-mailul cu rezultate lunare din ianuarie pe care vi l-am trimis conține informații incorecte privind promovarea aplicațiilor. Informațiile corecte privind performanța sunt întotdeauna disponibile în contul dvs. de anunțuri afișate în Rețeaua de căutare. “, a declarat Apple în e-mail, la fel cum a împărtășit dezvoltatorul Louis D’hauwe pe Twitter.
“Ne cerem scuze pentru inconvenientele pe care le-a provocat această eroare. Vă apreciem afacerea și vom lucra din greu pentru ca noul nostru serviciu de bază să vă ofere ceva ce vă va plăcea”, a adăugat Apple în e-mail.
Lansat în decembrie 2017, Anunțurile de căutare de bază au drept scop să ajute dezvoltatorii tineri să își promoveze aplicațiile în App Store folosind anunțuri în rezultatele căutării.
Leave a Reply