Doar la cateva zile dupa ce unii dezvoltatori iOS au declarat că au primit informații despre cheltuielile publicitare ale altora. Apple a recunoscut miercuri greseala și a declarat că a fost o eroare de procesare care a provocat problema. Într-o notă trimisă prin e-mail dezvoltatorilor, compania din Cupertino a arătat că toate rapoartele viitoare de performanță vor cere dezvoltatorilor să semneze în conturile lor pentru a evita repetarea problemei recente.

Potrivit utilizatorului Twitter, Steve Troughton-Smith, care a fost printre dezvoltatorii afectați, serviciul de anunțuri de bază Ads of Apple a trimis e-mailuri dezvoltatorilor cu detalii despre cheltuielile publicitare ale altor dezvoltatori. Acest defect a dat acces dezvoltatorilor pentru a vedea statisticile concurenților lor și a scos detalii cum ar fi instalările, costul mediu pe instalare (CPI) și cheltuielile publicitare legate de cheltuielile de publicitate ale acestora în App Store-ul Apple. Incidentul a împins în cele din urmă Apple spre trimiterea unui e-mail care confirmă “eroarea de procesare”.

“Din cauza unei erori de procesare, e-mailul cu rezultate lunare din ianuarie pe care vi l-am trimis conține informații incorecte privind promovarea aplicațiilor. Informațiile corecte privind performanța sunt întotdeauna disponibile în contul dvs. de anunțuri afișate în Rețeaua de căutare. “, a declarat Apple în e-mail, la fel cum a împărtășit dezvoltatorul Louis D’hauwe pe Twitter.

“Ne cerem scuze pentru inconvenientele pe care le-a provocat această eroare. Vă apreciem afacerea și vom lucra din greu pentru ca noul nostru serviciu de bază să vă ofere ceva ce vă va plăcea”, a adăugat Apple în e-mail.

Lansat în decembrie 2017, Anunțurile de căutare de bază au drept scop să ajute dezvoltatorii tineri să își promoveze aplicațiile în App Store folosind anunțuri în rezultatele căutării.

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.