Twitter a prezentat joi, semne de întoarcere în averile sale – îngustând pierderile și indicând semne de profitabilitate. Rețeaua socială, care sa străduit să țină pasul cu rivalii, a declarat că ar putea arăta primul său profit net în trimestrul următor, dacă vor continua ultimele tendințe.

Twitter a înregistrat o pierdere de 21 de milioane de dolari în trimestrul al treilea, o îmbunătățire semnificativă față de deficitul de 103 milioane de dolari acum un an. Veniturile au fost de 590 milioane de dolari, o scădere de patru procente față de un an în urmă, dar nu la fel de rău ca și analiștii care se temea de platforma de mesagerie unică. Într-un raport, Twitter a declarat că va “arăta” primul său profit net în al patrulea trimestru dacă creșterea va atinge obiectivul final.

Twitter a raportat, de asemenea, în declaratia sa privind câștigurile trimestriale că a descoperit o eroare în modul în care a calculat dimensiunea bazei sale de utilizatori din 2014 și a revizuit estimările sale în jos, dar diferența a fost mai mică de 1%.

Compania a declarat că a avut 330 de milioane de utilizatori lunari activi în trimestrul încheiat la 30 septembrie, în creștere cu 4 milioane față de un sfert anterior, ajutat de utilizarea mai mare a mesajelor prin e-mail și de împingere a persoanelor către tweet-urile pe care doresc să le citească. Și Twitter a spus că utilizatorii activi zilnic – o măsură pentru care a refuzat să ofere detalii – au crescut cu 14% față de anul trecut.

În Statele Unite, unde creșterea a stagnat la începutul acestui an, numărul de utilizatori a crescut la 69 de milioane de la 68 de milioane, a afirmat compania.

Analiștii se așteptau, în medie, 330,4 milioane de utilizatori activi lunar în întreaga lume și 69 de milioane în Statele Unite, potrivit companiei de date financiare și de analiză, FactSet.

Twitter a declarat că eroarea din estimările utilizatorilor anteriori a fost cauzată atunci când a socotit greșit persoanele care s-au logat în aplicații asociate cu platforma software a companiei Fabric, pe care Twitter a vândut-o anul acesta la Google Alphabet.

“Suntem mandri ca imbunatatirile pe care le facem pentru acest produs continua sa aduca oamenii inapoi pe Twitter zilnic”, a declarat Jack Dorsey, director executiv.

“Este treaba noastră să îi ajutăm pe oameni să rămână informați despre ce se întâmplă în lume și despre ce vorbesc oamenii și ne concentrăm să facem serviciul nostru mai rapid, mai ușor de utilizat și mai relevant pentru mai mulți oameni în fiecare zi”.

În timp ce Twitter a construit o bază solidă de celebrități, politicieni și jurnaliști, nu a reușit să realizeze un apel mai larg al Facebook și al altor platforme sociale, afectând capacitatea sa de a aduce venituri din anunțuri.

Twitter și-a intensificat eforturile pentru a-și intensifica baza de utilizatori și angajamentul, în special în ceea ce privește parteneriatele video, ca parte a eforturilor sale de redresare. În acest spațiu se concentrează asupra tranzacțiilor live-stream, incluzând emisiuni de concerte, evenimente profesioniste de golf și programe de știri.

Luna trecută, Twitter a început un test de tweet-uri care au 280 de caractere, dublu față de plafonul existent, pentru a permite oamenilor să se exprime mai bine.

De asemenea, compania își diversifică veniturile dincolo de publicitate. Venitul din licentele de date si din alte surse a fost de 87 milioane de dolari in trimestrul al treilea, in crestere cu 22% fata de anul precedent, a declarat Twitter, adaugand ca a semnat “un numar semnificativ de noi afaceri” in trimestrul al doilea.

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.