Veste buna pentru utilizatorii Facebook din US. Daca esti din US esti norocos. Facebook a lansat ieri serviciul video Facebook Watch. Compania a lansat acest serviciu doar pentru utilizatorii din US. Noul servici video le da voie utilizatorilor sa incarce videoclipuri si sa castige bani din acestea, la fel cum este si pe YouTube. Platforma video detinuta de Google. Agentii de publicitate ai televiziunilor ar avea un buget mai mare, pentru a atrage utilizatori online si pentru a ii face sa migreze pe smartphone-uri si tablete.

Cei de la Facebook au lansat acest servici ceva mai devreme decat era programat. Pe Watch poti vedea numeroase show-uri de la numeroase posturi de televiziune precum: Vox, Buzzfeed, Discovery Communications Inc, A&E Networks, Walt Disney Co’s ABC. De asemenea, poti viziona diferite meciuri live de Baseball ca pe Major League Baseball.

Facebook

Se spune ca Americanii isi petrec mai mult de 73 de minute pe zi pentru a viziona show-uri online. Ceea ce este cu 7% mai mult decat acum un an, potrivit unui raport al celor de la eMarketer. Un trend care spera sa continue este ca, media unui American de a se uita la TV a scazut cu 2%. Ceea ce inseamna ca acum, un American isi petrece 244 de minute pe zi pentru a se uita la TV.

Un raport facut de catre cei de la Reuters in Mai, spune ca Facebook a platit creatorii de continut cu sume intre 10.000-15.000 mii de dolari pentru show-urile mai scurte si cu pana la 250.000 mii de dolari pentru show-urile mai lungi. Compania a decis sa nu spuna cati bani au cheltuit pe aceste show-uri.

Facebook are planuri de a da tuturor optiunea incarcarii videoclipurilor pe acesata platforma, urmand sa castige 55% din reclame. Restul de 45% se acorda celor de la Facebook. In plus, compania a spus ca vrea sa vada cum reclamele ruleaza in timpul show-urilor. Probabil cain curand aceasta platforma va fi disponibila tuturor utilizatorilor Facebook de pe glob.

 

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.