Vorbesc aici despre Sony Romania pentru ca service-ul agreat de ei (Just IT), lucreaza in numele SONY ROMANIA

Am cumparat o pereche de casti SONY MDRXB650BT de pe eMAG la inceputul lunii Ianuarie, iar dupa nici doua saptamani, in care am reusit sa le testez, m-am trezit cu o problema. La inceput mi s-a parut a fi doar o coincidenta si am trecut peste. Dupa cateva zile a reaparut problema, iar eu am inceput sa imi pun intrebari.

Dar haideti sa va povestesc despre defectul reclamat
In timp ce ascult muzica de pe youtube, soundcloud, sau clipuri de pe retelele de socializare, in mod aleatoriu sunetul din casti incepe sa se blocheze ca un frameing in mod continuu. Eu i-am spus frameing loop. Practic, orice sunet redat in PC ingheata si frameaza, indiferent daca este vorba de mp3 sau video. Ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc am atasat un videoclip in care am surprins defectul reclamat.

Pe data de 19 ianuarie 2018, la fix doua saptamani de la ridicarea din magazin, am predat castile in service Depanero in baza defectului reclamat + videoclipul de mai sus. Dupa alte cateva zile de plimbat intre Depanero si service autorizat (Just IT), primesc SMS in care mi se comunica statusul fisei de service care era “DEFECT NEMANIFESTAT”. Initial am crezut ca poate a fost ceva de la mine si le-am acordat o sansa ridicand produsul si luand-ul acasa de bun.

Dupa alte cateva zile ghiciti ce? Defectul reclamat de mine se manifest din nou si reusesc sa filmez momentul si de aceasta data. Merg iar la Depanero, trimit in service autorizat, primesc din nou status “DEFECT NEMANIFESTAT”. Intre timp mi-a expirat si dreptul de a reurna castile sub incidenta celor 30 zile prosibilitate de retur la eMAG.

Intre timp sun la call center SONY ROMANIA si vorbesc un tip care ma indruma sa merg direct la service autorizat (just IT) ca sigur rezolvam problema mult mai rapid. Zis si facut. Mi-au recomandat ca pe langa produs sa le dau si filmarile in care am surprins defectul. De la SONY am primit si Numar caz: 16711551. In aceeasi zi in care am ridicat castile de la Denpanero am si ajuns la sediul JUST IT, intr-o vagauna de pe Stefan cel Mare. O duduie ma primeste chiar daca ajunsesem la 17:59 si era pe picior de plecare.

O data cu predarea in service direct la centrul autorizat SONY ROMANIA (a treia intrare la reparatie – just IT), am atasat toate informatiile disponibile + 2 videoclipuri in care am surprins defectul reclamat. Aveti videoclip numarul 2 mai jos.

Mentionez ca am testat castile pe diferite device-uri si conexiuni la internet, iar problema persista. Ca totul sa fie si mai relevant, am mai testat o pereche de casti identica la care nu s-a manifestat niciun defect. Vezi imagine de mai jos.

Defectul sezizat de mine se manifesta pe conexiuni bluetooth cu 3 device-uri diferite, in medii diferite si pe conexiuni la internet diferite. Device-urile pe care s-a facut testarea sunt toate laptop-uri, iar defectul reclamat de mine are o frecventa aleatorie: Lenovo Legion Y520 | HP 250 G6 | Lenovo Z50-70.

Nu mai zic de faptul ca SONY ROMANIA a dat Social Media pe mainile unei agentii incompetente care nu este in stare sa raspunda la un mesaj pe Facebook. Le trimisesem un mesaj in septembrie 2016 la care nici acum nu au raspuns.

Draga SONY ROMANIA, am o intrebare pentru tine:
Unde este placerea si bucuria mea de a savura un sunet de calitate, daca produsele tale stau mai mult prin service decat la client?
Te rog sa imi spui ce sa ii raspund sotiei mele cand ma intreba daca mi-a placut cadoul de la ea?!

Apropo, SONY ROMANIA, cand functioneaza in paramentrii normali, castile sunt absolut bestiale! Si mai stii ceva SONY ROMANIA? Incepusem sa scriu un review de impact despre cat de mult imi plac Castile SONY MDRXB650BT, pe timpul meu, pe banii mei, fara sponsorizari sau alte linguseli subiective. Dar m-am oprit!

CONCLUZIA FINALA
NU RECOMAND NIMANUI SA CUMPERE PRODUSE MARCA SONY! RISCATI SA FITI PURTATI PRIN SERVICE-URI DE 2 LEI!

NU CUMPARATI PRODUSE SONY!
———————————-
LATER EDIT 28.02.2018:
Au trecut 5 zile de cand am scris articolul, timp in care am trimis un email catre service si am solicitat sa imi ofere in scris:
1. Rezultatele celor 3 intrari in service;
2. Explicatia pentru “defectul” manifestat in filmarile atasate.

Bineinteles ca nu s-a deranjat nimeni sa imi raspunda. Intre timp castile mele au ramas in continuare la ei. Dupa calculul meu, din 2 luni de cand le am, doar 2 saptamani au stat efectiv la mine.

LATER EDIT 08.03.2018:
Am ridicat in sfarsit castile din service ieri. Azi la birou am ascultata muzica pe ele, iar dupa 2 ore au inceput sa manifeste din noua defectul reclamat de mine. In acest sens am postat inca un filmulet edificator in care am surprins a 3-a oara defectul. Pe fisa de service scrie in continuare “Defectul nu poate fi reprodus in servie. Testat ok”. Video-ul de mai jos contrazice total cele 3 fise de service..

LATER EDIT 13.03.2018:
Am trimis o sesizare la ANPC prin intermediul formularului de pe site atasand toata documentatia produsului, intrarile si iesirile din service plus link-urile de pe Youtube. Spre surprinderea mea, in 3 zile de la data trimiterii am primit raspuns, ceea ce a fost foarte rapid pentu mine.
Conform raspunsului din petitia trimisa de mine, ANPC mi-a solicitat sa merg la comerciant pentru a solicita sa aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire conform art.11.

LATER EDIT 20.03.2018:
Trimit solicitare catre emag prin formularul de sesizari si reclamatii de la info eMAG prin intermediul caruia expun situatia si atasez toata documentatia.

LATER EDIT 20.03.2018:
Good guy eMAG!
Dupa 8 zile de asteptare, primesc raspuns de la eMAG prin intermediul unei doamne/domnisoare foarte amabile prin care mi se ofera o solutie simpla, clara, corecta si completa: Stornare produs

HAPPY END si 5 stele emag pentru orientarea fata de client
Dupa 3 luni de purtat pe drumuri si intampinat ostilitati si indiferente, eMAG a fost singura entitate care a venit cu solutii pentru aceasta situatie. Inca o bila alba pentru serviciile eMAG si pentru seriozitate cu care isi trateaza clientii.

Mai mult decat atat, eMAG mi-a oferit posibilitatea sa cumpar castile la pretul la care le-am achizitionat initial, avand in vedere ca acum sunt mai scumpe cu 100 lei, dar nu sunt in stoc momentan.

Final
Asadar, aveti grija ce cumparati, cum cumparati si ce optiuni va ofera comerciantii, service-urile, producatorul etc. Ca sa nu se inteleaga ca eu am ceva cu produsele Sony, o sa va povesteasc intr-un articol viitor despre SONY Alpha A6000, camera foto pe care o am in dotare..

Daca totusi aveti probleme cu service-ul sau alte situatii cu anumiti comercianti pune-le intr-un comentariu sa te ajutam cu sfaturi!

Lasa un comentariu

2 Responses

  1. Dacian Miron

    Eu am avut probleme cu ele. Dupa cateva luni de folosire au o crapat pe banda. Service-ul despre care vorbesti mi-a raspuns ca defectul nu este acoperit de garantie si nu au acceptat sa le repare. Desi se vede clar ca nu au urma de soc mecanic..

    Deci nu recomanda castile si nici service-ul justIT

    Reply
    • Marian Calinescu

      Salut Miron.
      Te poti adresa ANPC sa obtii un punct de vedere corect fata de client. Daca detii actele si raspunsul celor de la JustIT iti recomand o sesizare, in 30 zile primesti raspuns garantat.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.