Facebook va lansa în curând noi modalități de a permite prietenilor să se “salute” reciproc într-un efort de a spori angajamentul pe platformă. În plus față de opțiunea curentă “Poke”, utilizatorii vor putea să trimită prietenilor lor un clip, o îmbrățișare sau un val. Noua facilitate Facebook a fost lansată pentru a coincide cu cea de-a zecea aniversare a Poke și este testată în prezent în Marea Britanie, Thailanda, Australia, Canada, Columbia și Franța, scrie un raport în The Nation.
Sub butonul “Hello” din profilul prietenului tău, noile opțiuni pot fi văzute doar prin apăsarea lungă a butonului. Pe desktop, utilizatorii trebuie să treacă cu mouse-ul peste butonul “Hello” pentru a obține noile alternative de “salut”. Acestea funcționează într-un mod similar “Reacțiile” pe o fotografie sau o lucrare de stare, iar noile felicitări au, de asemenea, un buton “anulează” pentru trimiterea accidentală. Pentru a reaminti, Facebook a introdus butonul “Hello” în iunie și a plasat-o în partea de sus a profilurilor utilizatorilor.
Aceasta este cea mai recentă caracteristică a celei mai mari companii de rețele sociale din lume care testează și vine imediat după lansarea funcției “Știați”. Cu ajutorul funcției Did You Know, Facebook pune întrebări aleatorii celor 2,07 miliarde de utilizatori activi lunar, care apoi pot fi distribuiți ca postări cu prietenii lor. De asemenea, a lansat aplicația Facebook Creator pentru a ajuta utilizatorii să creeze videoclipuri originale, cu caracteristici exclusive pentru videoclipuri live.
De asemenea, a început o nouă inițiativă de pornire a răzbunării, ceea ce implică faptul că utilizatorii își împărtășesc imaginile nud cu compania, astfel încât semnătura digitală să poată fi creată. În cazul în care un alt utilizator încearcă să încarce una dintre aceste imagini, platforma nu va permite încărcarea acestuia prin cartografierea semnăturii digitale.
În India, compania a lansat funcția de donare de sânge în octombrie, în care au fost înregistrate peste 4 milioane de persoane în decurs de o lună. În afară de aceasta, Facebook a lansat hărți pentru dezastre pentru a-și împărtăși datele cu autoritățile de gestionare a dezastrelor pentru a ajuta comunitățile în zonele de impact.
Leave a Reply