Aplicația de mesagerie Snapchat a devenit publică la începutul acestui an, deși compania nu se descurcă bine atunci când este comparată cu aplicatia Instagram. Acum, directorul executiv Evan Spiegel a dezvăluit că vor fi depuse eforturi pentru a face Snapchat “mai ușor de utilizat” cu aplicațiile actualizate Android și iOS. Acum, un nou raport susține că revizia companiei poate fi lansată pe 4 decembrie.

Business Insider raportează că revizuirea aplicatiei va avea în continuare aplicația deschisă la interfața camerei, deși va include unele modificări drastice față de versiunea curentă. Raportul adaugă că modificările ar putea afecta “partenerii publicației Snapchat”.

Referindu-se la surse familiare cu această problemă, raportul susține că angajații companiei au fost informați despre reîmprospătarea în această săptămână. Aceasta adaugă faptul că aceasta ar putea să se alinieze cu feed-ul de tip Facebook, o mișcare care ar putea vedea Snapchat inspirând de la concurentul său. Până în prezent, mai multe caracteristici Messenger și Instagram au fost susținute ca fiind inspirate de Snapchat.

Una dintre schimbările importante pe care le-am adus includ mesajele între prieteni, care se deschid spre camera stângă, care vor arăta tot felul de conversații bazate pe prieteni. “În stânga camerei vor fi toate comunicările între prieteni, mesajele și povestirile partajate care sunt afișate în mod curent de la aparatul foto”, se arată în raport. Dreptul camerei va cuprinde probabil toate videoclipurile “cu muzică”. Secțiunea video numită “Povestirile mele”, va apărea cu conținut de la partenerii publici ai companiei, cum ar fi NBC și BuzzFeed, precum și de la utilizatori la diverse evenimente sportive.

Reparația va afișa, de asemenea, povestiri din celebrități verificate din dreapta camerei. Se spune că mișcarea face diferența între prietenii și figurile publice. Sursa a adăugat, de asemenea, că Snapchat va folosi “algoritmi pentru a personaliza” fluxul video din partea dreaptă a camerei. Raportul adaugă faptul că noile schimbări vor merge în linie cu peste 70 de parteneri media ai Snapchat, care produc în prezent videoclipuri pentru acest serviciu. Snapchat este numit reclamă noua revizuire a unei “democratizări a conținutului”.

Lasa un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.