Snapchat a sapat chiar mai adanc in controverse, dupa ce CEO-ul Evan Spiegel a anuntat ca reproiectarea infamica a aplicatiei social media nu va fi restaurata si este aici in continuare. Spiegel și-a reafirmat încrederea în redesignul aplicației de la conferința de internet și tehnologie Goldman Sachs, joi. El a spus că noul format va avea nevoie de ceva timp pentru a se obișnui și că utilizatorii se plâng, în schimb, să “valideze” alegerile companiei mamă SnapChat.

Într-o schimbare majoră la aplicațiile Android și iOS la începutul acestei luni, Snapchat a avut o poveste separată de prieteni și de celebrități verificate pentru a le ajuta să creeze o identitate de marcă și, eventual, să permită personalităților să câștige mai mulți bani de pe platformă. Cu toate acestea, milioane de utilizatori au respins decizia semnând petiții online și exprimând nemulțumirea prin numeroase postări pe social media.

Răspunzând utilizatorilor înfuriați, Spiegel a declarat: “Oamenii spun că” simțeam că această celebritate era prietenul meu și că acum nu mai este “. Exact, nu este prietenul sau. El a susținut, de asemenea, că: “Va fi nevoie de timp pentru ca oamenii să se adapteze, dar pentru mine, pentru câteva luni, mă simt mult mai atașat de serviciu”.

Snapchat s-a confruntat cu o concurență din partea celor de la Instagram și Facebook încă de când cei doi din urmă au lansat o caracteristică asemănătoare despre povestiri pe platformele lor respective. De asemenea, a fost recent raportat că Istoria Instagram a trecut de numărul de utilizatori DAU (Daily Active Users) din Snapchat. Cu toate acestea, separat, un studiu realizat de eMarketer a declarat că Facebook își pierde audiența mai tânără la Snapchat. Raportul susține că Snapchat are o ușoară margine în ceea ce privește populația demografică cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani în SUA.

Leave a comment

About The Author

Sianu Alexandru

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.