Xiaomi și Samsung, sunt împreună cele mai importante branduri smartphone din India, potrivit ultimului raport al International Data Corporation. Cel mai recent raport mobil de la Quarterly Tracker de la IDC pentru Q3 2017 arată că Xiaomi împreună cu Samsung au înregistrat o cotă de piață de 23,5% în ultimul trimestru. Xiaomi aproape că și-a triplat transferurile de la un an la altul și sa dublat trimestrial în ultimul trimestru. IDC adaugă faptul că Xiaomi se concentrează pe canalul tradițional pentru comercializarea produselor sale. Firma de cercetare de piață a adăugat că Samsung a avut un “trimestru record” în care a înregistrat o creștere consecutivă de 39% pe trimestru și 23% față de anul precedent.
Potrivit raportului IDC, unele dintre cele mai bine vandute modele Samsung au fost Samsung Galaxy J2, Samsung Galaxy J7 Nxt si Samsung Galaxy J7 Max care au contribuit la aproape 60% din volum, pentru companie.
Vorbind despre produsele Xiaomi de top, Redmi Note 4, a fost din nou cel mai bine vandut smartphone din India, in timp ce compania a transportat aproximativ 4 milioane de unitati in acest trimestru. IDC a subliniat că abordarea agresivă a lui Xiaomi în ceea ce privește prețurile smartphone-urilor a făcut-o un câștigător clar în vânzarea de dispozitive pentru comercianții cu amănuntul și platforma directă de internet. Expansiunea offline a companiei prin intermediul programului partener preferat și a magazinelor Mi a fost, de asemenea, un răspuns bun, deoarece expedițiile sale s-au dublat din ultimul trimestru. Xiaomi a anunțat recent că în Q3 2017 a livrat în India 9,2 milioane de smartphone-uri, un număr record de unități.
Lenovo (inclusiv Moto) și-a făcut revenirea ca fiind cea de-a treia marcă de smartphone-uri și a înregistrat o creștere de 83% a expedițiilor din trimestrul anterior. IDC afirmă că lansările recente efectuate sub marca Moto au inversat cota de marcă internă și susțin că “Motorola contribuie la două treimi din portofoliul său”. Vivo a fost al patrulea brand de top și a înregistrat o scădere a cotei sale de piață. În ceea ce privesc transferurile, compania chineză a înregistrat un declin după un al doilea trimestru record. Potrivit IDC, Vivo V7 Plus și Y69 au primit o tracțiune inițială puternică pe piață. Pe poziția a cincea a fost Oppo care a avut cel mai mare trimestru de vânzări până în prezent în India, în timp ce vânzările furnizorilor au crescut cu 40% în mod succesiv și cu 81% față de aceeași perioadă a anului trecut.
“În următoarele câteva trimestre, atât Samsung, cât și Xiaomi ar trebui să-și consolideze în continuare jocul pe canal și să-și diferențieze în mod semnificativ produsele pe tehnologia și calitatea pentru a susține și a lupta pentru leadershipul pe această piață a smartphone-urilor”, a declarat Upasana Joshi, Senior Analyst, IDC India.
Datorită vânzărilor pre-Diwali, livrările de smartphone-uri din India au atins un record 39 milioane de unități în ultimul trimestru și au înregistrat o creștere substanțială de 40% față de trimestrul precedent și o creștere sănătoasă de 21% față de aceeași perioadă a anului trecut. Sezonul festivalului în țară a însemnat de asemenea că transporturile de smartphone-uri indiene au reprezentat pentru prima dată în fiecare trimestru 10% din transporturile smartphone-urilor globale. Vorbind despre transferurile de telefoane mobile, în al treilea trimestru al anului 2017 au fost înregistrate peste 80 de milioane de transporturi de telefoane mobile.
Leave a Reply