Snap taie un alt set de angajați, concentrându-se de această dată pe partea publicitară a afacerii, după ce a redus personalul anterior în domeniul ingineriei și al conținutului.
Reducerea totală a aproximativ 100 de lucrători, potrivit oamenilor familiarizați cu această chestiune, reprezintă etapa finală într-un proces de restructurare pus în mișcare în al patrulea trimestru. Oamenii nu au vrut să fie identificați discutând detalii interne.
“În ultimul an, am cerut liderilor de rang înalt din Snap să se uite atent la echipele lor pentru a se asigura că au resursele și organizațiile potrivite pentru a-și susține misiunile”, a declarat Imran Khan, directorul strateg al Snap.
Snap, care operează aplicația Snapchat, a redus aproximativ 120 de ingineri la începutul acestei luni, declarând că dorește să mențină o bară tehnică ridicată, potrivit unui memoriu intern distribuit la acea dată. În ianuarie, compania a lăsat aproximativ două duzini de angajați să meargă pe partea de conținut a activității sale. Aceste mișcări au alimentat incertitudinea în continuare pentru personalul unei companii care a pierdut directori-cheie și a lansat un nou proiect de reproiectare a produselor criticate.
Reducerile sunt, în parte, un răspuns la supra-angajare, deoarece Snap a încercat să construiască o afacere publicitară și să elibereze noi produse, în scopul de a scoate o bucată mai mare dintr-o piață de tehnologie a consumatorilor dominată de Facebook și Google.
În urma ofertei publice inițiale a companiei Snap, cu un an în urmă, compania a raportat trei trimestre de creștere a veniturilor dezamăgitoare, înainte de a fi livrate, în cele din urmă vânzări care au suflat estimările anterioare în februarie. Compania schimba modul în care au fost vândute anunțurile sale, trecând la un proces automat de licitare care permitea participării mai multor categorii de comercianți, dar a scăzut dramatic prețul mediu al unui anunț.
Leave a Reply