Ce inseamna Predictive Dialer si ce poate sa faca un astfel de Software?
Probabil ca te-ai intrebat deja ce inseamna Predictive Dialer Software si de ce este capabila o astfel de solutie. Daca nu ai gasit inca raspunsul, te voi ajuta sa intelegi despre ce este vorba in randurile urmatoare. Pentru a iti face o idee cat mai completa despre Predictive Dialer este necesar sa trecem in revista o definitie generala despre acest tip de solutie.
Ce este Predictive Dialer Software?
Predictive Dialer Software este un Program de ordin Software care face apeluri de iesire, in mod automat, dintr-o lista predefinita de numere de telefon. Cu alte cuvinte, Predictive Dialer Software, este un soft care apeleaza in locul rapid numere de telefon in locul unui agent call center.
Acest tip de solutie de apelare automata a aparut initial sub forma hardware ca mai apoi sa fie transformata intr-un pachet software, mult mai simplu, mai scalabil si mai usor de accesat.
In principiu, un astfel de software este usor de folosit, in sensul ca ai nevoie de lista de numere de telefon care trebuie doar incarcata, urmand ca programul sa isi faca treaba.
Cum s-a ajuns la aceasta unealta software?
Odata cu avansul tehnologic, centrele Call Center au descoperit ca un agent are nevoie, in medie, de 30 de secunde pentru a apela un numar de telefon manual. Solutia a venit ca un raspuns la nevoia urgenta de a salva timpul agentilor, in vedere mutarii focusului catre clienti.
Un exemplu de solutie de tip Predictive Dialer Software este cea oferita de VCC.live, o companie specializata in solutii pentru Call Center-uri care a dezvoltat un astfel de tool. Solutia se numeste exact Predictive Dialer si are capabilitatea de a analiza si evita, in baza unor algoritmi matematici, situatii in care eventualele numere de telefon apelate sunt “ocupate”, au casute vocale, nu raspund, sunt deconectate sau chiar nu mai exista.
Predictive Dialer Software este o solutie bazata pe Cloud dezvoltata de VCC Live care ofera functii avansate pentru apelare automata destinata companiilor cu peste 10 operatori. “Apelatorul” sau predictiv permite unui Call Center sa maximizeze productivitatea prin cresterea timpului de convorbire al agentilor la 49 minute dintr-o ora, mentinand in acelasi timp rata de abandon al apelurilor sub 3%.
Dialerul predictiv VCC Live este foarte personalizabil si vine cu setari avansate, ceea ce permite centrului de contact sa stabileasca parametri unici pentru a atinge rezultate maxime.
Care sunt beneficiile si cum ajuta aceasta solutie Call Centerele?
1. Mareste intervalul de timp de vorbire.
Practic, evita apelurile sau situatiile nedorite, prioritizand si apeland doar acele numere de telefon disponibile. Conform statisticilor VCC Live, timpul de vorbire poate ajunge pana la 49 de minute din 60, apeland de doua ori mai multe numere de telefon.
2. Mai putine apeluri abandonate
Software-ul minimizeaza timpul pe care l-ar fi petrecut agenti apelurile in care ar fi raspuns un robot, ar fi ocupat sau chiar deconectate.
3. Apelare automata
Apeleaza automat numere de telefon dintr-o baza de date, crescand eficienta prin atingerea unui numar maximum de clienti apelati.
4. Eliminare timp de asteptare intre apeluri
Salvezi timpul pe care il petrece un agent intre apleuri eliminand apelarea manuala care dureaza pana la 30 secunde.
5. Statisti si rapoarte
Tine o evidenta clara si completa din punct de vedere statistic ale tuturor actiunilor facute si estimeaza numarul de apeluri pe care trebuie sa le preia un agent pentru a sta tot timpul activ.
Concluzie
Asadar, daca ai ajuns pana aici sigur te-ai convins de ceea ce trebuia sa afli despre solutiile de tip Predictive Dialer. In cazul in care compania ta are nevoie de o astfel de solutie, poti atunca o privire la VCC Live, exemplul nostru de astazi. Am observat ca are in portofoliu clienti importanti ca: DHL, HBO, Decathlon, UPC, e.ON, Whirlpool sau iCredit.
Leave a Reply