Producătorul chinez de telefoane, Huawei, a livrat 153 milioane de smartphone-uri (inclusiv sub-brand-ul Honor) în 2017, înregistrând venituri de 237,2 miliarde CNY (36,4 miliarde dolari), cu o creștere de 31,9%.
În afacerile de consum, mărcile Huawei și Honor s-au străduit să crească rapid pe piețele lor respective, a declarat vineri compania.
Rezultatele companiei din 2017 au arătat mai bine pe măsură ce marca Honor a ajutat la împingerea vânzărilor atât în interiorul, cât și în afara Chinei, potrivit celui mai recent raport al serviciului Market Monitor al firmei de cercetare de piață, Counterpoint.
Huawei a obținut poziția de lider pe piața chineză a smartphone-urilor în ultimul trimestru al lui 2017, iar pentru întregul an 2017 a înregistrat o creștere de 19% pe an. Acest lucru a permis celui de-al treilea brand mondial de smartphone-uri să captureze o cotă de 19% din piața smartphone-urilor, cea mai mare valoare înregistrată vreodată pentru un an întreg “, a declarat Counterpoint.
Compania din Shenzhen a lansat cele mai recente smartphone-uri – P20 și P20 Pro – la începutul acestei săptămâni la un eveniment de la Paris.
P20 cu un ecran de 5,8 inchi dispune de un aparat de fotografiat Leica dual și P20 Pro cu un ecran de 6,1 inci, fiind dotat cu un set triplu de cameră Leica.
Ambele dispozitive dispun de o auto-cameră de 24,8 megapixeli cu capabilități de inteligență artificială (AI) și de iluminare portret 3D.
Leave a Reply