Facebook devine din ce în ce mai profund în jocul profesionist de jocuri de sport, care colaborează cu Major League Basseball.
Jocurile vor fi disponibile utilizatorilor de Facebook din SUA pe Facebook Watch, caracteristica video a companiei anunțată în august anul trecut, prin intermediul paginii de joc MLB Live. Facebook a declarat vineri că emisiunile înregistrate vor fi disponibile și la nivel global, excluzând piețele internaționale selectate.
Pachetul, primul acord național de difuzare digitală al MLB, împiedică echipele să transmită aceste jocuri în rețelele lor sportive regionale.
Selectarea Facebook va veni din cele nouă jocuri pe sezon, echipele pot pierde de la emisiunile lor locale către parteneri video naționali, printre care se numără și Fox și ESPN.
Proprietarii MLB au aprobat tranzacția în cadrul unei întâlniri telefonice în această săptămână. MLB va primi 30 de milioane de dolari sau până la 35 de milioane de dolari, a declarat pentru The Associated Press o persoană familiarizată cu acordul. Persoana a vorbit cu condiția anonimatului, deoarece suma nu a fost eliberată.
Facebook, Twitter și Amazon și alte companii de tehnologie se află într-o cursă de achiziționare a drepturilor de streaming sportive, care pot fi profitabile și pot spori loialitatea utilizatorilor. Afacerea vine într-un moment în care ligile își fac griji în privința cutter-urilor de cablu, ceea ce determină o scădere a spectatorilor în rândul rețelelor de televiziune prin cablu.
Verizon a semnat un acord cu NBA pentru a face stream de opt jocuri de baschet pe Yahoo, iar Amazon a plătit 50 de milioane de dolari pentru a face fluxuri de jocuri NFL membrilor Prime în sezonul trecut.
Jocurile vor fi produse de Rețeaua MLB pentru Facebook Watch, cu elemente interactive și sociale care le diferențiază de live streaming.
Leave a Reply