Harman International și-a extins marți portofoliul de dispozitive audio JBL, Harman Kardon și Infinity, lansând peste douăzeci de modele noi în India. Compania a anunțat, de asemenea, că și-a lărgit prezența locală prin punerea la dispoziție a produselor sale populare JBL și Harman Kardon prin intermediul a 350 de magazine de brand ale Samsung din țară, și a deschis trei noi centre de servicii în metroul principal, inclusiv New Delhi, Mumbai, Chennai, și Bengaluru.
Cu noua extindere, Harman oferă acum produse audio între 70 LEI și 2.500 LEI. Gama cuprinde dispozitive audio portabile, căști, produse de acasă și multimedia și produse pentru piața pieselor de schimb. Printre dispozitivele lansate recent, compania Samsung a subliniat JBL Flip 4, JBL Pulse 3, Harman Kardon Traveler, seria Harman Kardon OMNI +, JBL Cinema SB450 și Infinity Kappa Perfect 600. Compania a prezentat, de asemenea, Seria JBL Link de la Google Assistant și Harman Kardon Allure, susținută de Amazon Alexa, pe lângă JBL Boombox, JBL Jr și JBL Free. Aceste modele vor intra în vânzare pe piața indiană începând cu primul trimestru al anului 2018.
În noiembrie anul trecut, Samsung a anunțat achiziția Harman pentru aproape 8 miliarde de dolari în numerar. Această afacere va permite acum companiilor să creeze un “ecosistem conectat” pentru clienții indieni.
“Samsung este cea mai mare companie de electronice de consum din India și cea mai de încredere marca, ascultăm clienții noștri și dezvoltăm inovații semnificative care contribuie la îmbunătățirea vieții lor.” Sinergia cu Harman ne permite să oferim experiențe mai bogate și un portofoliu inteligent, consumatorii noștri se pot bucura acum de un stil de viață conectat la domiciliu și în mișcare “, a declarat Asim Warsi, vicepreședinte senior, Mobile Business, Samsung India, într-un comunicat de presă.
Harman este, de asemenea, stabilit pentru a stimula prezența puternică a Samsung în țară, pentru a-și dezvolta capacitățile de cercetare și dezvoltare pentru cumpărătorii interni. Anul trecut, compania a înființat un nou centru de competență (CoC) pentru divizia audio a consumatorilor din Bengaluru. Acest lucru ar da un impuls noilor planuri. “Echipa noastră Bengaluru joacă un rol crucial în stimularea inovației și diferențierii la etapa de dezvoltare a software-ului pentru a face soluțiile audio ale Harman mai inteligente și conectate”, a declarat Pradeep Chaudhry, Country Manager, Harman India.
Leave a Reply