Pentru a ajuta agenții de publicitate și creatorii de conținut să ajungă la utilizatorii de internet din Tamil, Google India a introdus, miercuri, suport pentru limbajul Tamil pentru produsele sale de publicitate Google AdWords și Google AdSense.
Cu aceasta, Google a redus acum suportul pentru trei limbi – hindi, bengali și tamil.
“Majoritatea utilizatorilor de Internet din India nu vorbesc fluent engleza și ne-am concentrat foarte mult pe oferirea de suport pentru limba indiană în produsele noastre cheie pentru a face Internetul mai util pentru toată lumea”, a declarat Shalini Girish, Director, Google Marketing Solutions, Google India, intr-o declarație.
“Odată cu lansarea suportului Tamil în produsele noastre de publicitate, permitem creatorilor de conținut și agenților de publicitate să se conecteze cu utilizatorii limbii indiene în limbile lor”, a adăugat Girish.
Suportul pentru limbajul Tamil va permite, de asemenea, creatorilor de conținut (care au site-uri web și bloguri în Tamil) să se înscrie pentru Google Adsense și să difuzeze anunțuri pe conținutul lor și să atragă agenți de publicitate din întreaga lume.
“Am văzut o accelerare uriașă în crearea conținutului hindi atunci când am lansat suport pentru limba hindi și sperăm că adăugarea de noi limbi va oferi stimularea necesară creării de conținut în limbile locale și va crește publicitatea digitală”, a adăugat Girish.
India are 234 de milioane de utilizatori de limbă indiană, care sunt online, comparativ cu 175 de milioane de utilizatori de limbă engleză.
Potrivit gigantului motorului de căutare, încă 300 de milioane de utilizatori ai limbii indiene vor veni online în următorii patru ani.
Leave a Reply