De multe ori se intampla sa ai nevoie de informatii de la furnizorul tau de servicii de telefonie mobila, dar ai surprize atunci cand nu stii cum sa ajungi sa vorbesti direct cu un operator relatii cu clientii. Pentru unii dintre noi este frustrant sa dai din meniu in meniu si sa nu ajungi unde trebuie, iar mesajele automate uneori sunt prea lungi si plictisitoare.
Cele mai sigure si simple informatii le putem obtine directr de la un operatort Call-Center al furnizorului de telefonie mobila. Ca sa ajungi sa poti comunica cu unul dintre aceiastia trebuie sa urmezi cativa pasi simpli.
Telekom Romania ofera mai multe modalitati de contact insa pe pagina web nu ne prezinta nici o modalitate de a interactiona direct cu un operator.

Sună la 1234 (gratuit din rețelele Telekom fix și mobil) sau 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din orice rețea) și suntem mereu la dispoziția ta, 24/7! În plus, ai acces la un meniu robotic personalizat în funcție de produsele active pe contul tău de telefonie mobilă și/sau fixa (telefonie, internet și TV).

Daca nu ai un numar Telekom sună la 021.404.1234 sau la 0766.12.1234.

(Apasă tasta 1) Confirmi că dorești pentru numărul de la care suni

(Apasă tasta 2) Alegi să te identifici cu un alt număr de telefon Telekom sau Cod Numeric Personal sau CUI

(Apasă tasta 1). Ești client Telekom? Te poți identifica cu un număr de telefon sau Cod Numeric Personal sau CUI

(Apasă tasta 2) Vrei să devii client Telekom

Selectează în meniul principal zona de interes pentru tine!

(Apasă tasta 1) pentru cele mai noi oferte și promoții, prelungirea contractului sau modificarea abonamentului tău

(Apasă tasta 2) pentru plăți (confirmare sau amânare de plată), facturi (informații legate de ultima factură emisă și copie factura) sau Info Cost (care iți permite să afli beneficii cum ar fi SMS-uri, minute sau trafic de internet disponibil și costurile adiționale până se emite factura)

(Apasă tasta 3) pentru asistență tehnică pentru telefonie, internet și televiziune

(Apasă tasta 4) pentru PUK, servicii (roaming, international sau blocare cartelă SIM), pentru a verifica stasul unei cereri de instalare sau pentru modificarea datelor tale de abonat (nume titular, adresă de facturare)

(Apasă tasta 5) pentru reîncarcarea unei cartele preplătite de la telefonul mobil sau fix.

Daca nu vrei sa astepti poti folosi numarul premium 0903904903 (valabil doar din Romania si tarifat cu 1.92 EUR (cu TVA inclus)/apel.

Daca ai nevoie de asistenta Roaming suna la 0767626464

 

Lasa un comentariu

About The Author

Fondator urbanteh.ro Un impatimit al tehnologiei imi impart pasiunile atat in timpul liber cat si la locul de munca inca din 2008 cand am creat primul website. Scriu despre tehnologie in general si lucrez in domeniul IT/Marketing la un cunoscut site de comert online din Romania. Lucrez cu un Laptop Lenovo Legion - i7 7700HQ, 15,6" FHD, 8GB DDR4, 240GB SSD + 1TB HDD, nVidia GTX 1050 Ti 4GB - cu un TV LG 49UF6907, Smart, Ultra HD, IPS 4K, webOS 2.0, Wi-Fi, 124 cm - cu un Samsung Galaxy S8 si cu un Sony Alpha A6000.

Related Posts

5 Responses

  1. Adela

    Am platit o garantie cand am bagat televiziune pot sa ii scot

    Reply
  2. Wgyl

    Proști ca ploaia vin și îmi fut toate cablurile prin casă și tot nu mă pot uita la televizor

    Reply
  3. stoica

    Buna ziua .Am pierdut cartela reincarcabila cu nr 0767397617 si as vrea sa recuperez nr de telefoncum pot sa procedez ,tel lam pierdut azi dimineata

    Reply
  4. Anca

    Nu se poate intra în leg.cu un operator.
    Probleme?
    Factura de plată nu vine la timp.
    Nu mai primesc mesaj de confirmare a plății.
    Multe neajunsuri!

    Reply
  5. Tavi

    Cel mai prost serviciu de telefonie..tv ..internet..cel mai prost gandit sistem din lume..si cand canesti sa sa disc cu cineva..nu ai cum…am fost si la sediul lor din Timisoara..str Martirilor..ca scria ca e deschis pana la ora 18.00 …am ajuns acolo..e inchis de 3 luni…mortii vostrii de nesimtitii dracului .puneti oamenii pe drumuri aiurea…si nici telefonic nu ai cum sa dai de ei…imi imi factureaza pe data de 26 si termen de plata pana in in data de 9…factura ajunge la mine in data de 7… Unde umbla ma factura asta 10 zile????? Si apoi imi imi dati 2 zile pt plata??? Mortii vostrii..maine si reziliez contractul…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.