Task Manager este un instrument foarte util atunci cand vine vorba de monitorizare si de depanare, si pentru ca este atat de puternic, uneori, doriti ca prieteni care va acceseaza computer-ul sa nu fie in masura sa-l deschida – acest lucru se aplica mai mult celor care lucreaza la birou.
Iata cum puteti dezactiva definitiv Task Manager-ul din Windows 10:
Pasul 1: Intrati in Search-ul din Windows si cautati Group Policy.
Pasul 2: O data deschis Group Policy intrati la sectiunea User Configuration, apoi faceti dublu click pe Administrative Templates, iar apoi mergeti la subcategoria All Settings.
Pasul 3: Mergeti in partea dreapta si cautati optiunea numita Remove Task Manager.
Pasul 4: O data gasita faceti dublu click pe aceasta.
Pasul 5: Vi se va deschide o fereastra unde va trebuie sa mergeti in partea stanga sus si sa bifati optiunea Enabled.
Pasul 6: Tot ce va ramane acum de facut este sa dati click pe Apply si OK.
Pasul 7: Si gata, ati dezactivat cu succes Task Manager-ul din Windows 10.
Bineinteles, mai sunt si alte metode pe internet de a dezactiva task manager-ul din Windows, dar aceasta mi s-a parut cea mai usoara. De asemenea, daca doriti reactivarea acestuia o puteti face foarte usor intorcandu-va inapoi la setarile de mai sus, dar selectand butonul Disabled pentru a face din nou functionabil Task Manager-ul.
Daca aveti vreo nelamurire va stam la dispozitie in rubrica de comentarii !
Leave a Reply